Exploring faculty adoption of ChatGPT: a stimuli-organism-response approach DOI
Jesús Cambra‐Fierro, Omar Chabán García, María Fuentes Blasco

и другие.

Interactive Learning Environments, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 19

Опубликована: Март 26, 2025

Язык: Английский

What Influences College Students Using AI for Academic Writing? - A Quantitative Analysis Based on HISAM and TRI Theory DOI Creative Commons
Yulu Cui

Computers and Education Artificial Intelligence, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 100391 - 100391

Опубликована: Март 1, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Exploring faculty adoption of ChatGPT: a stimuli-organism-response approach DOI
Jesús Cambra‐Fierro, Omar Chabán García, María Fuentes Blasco

и другие.

Interactive Learning Environments, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 19

Опубликована: Март 26, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0