Embracing generative AI in education: an experiential study on preservice teachers’ acceptance and attitudes DOI
Ming Gao, Huilun Zhang,

Dong Yu-qi

и другие.

Educational Studies, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 20

Опубликована: Апрель 10, 2025

Язык: Английский

Preparing future educators for AI-enhanced classrooms: Insights into AI literacy and integration DOI Creative Commons
Lucas Kohnke, Di Zou, Amy Wanyu Ou

и другие.

Computers and Education Artificial Intelligence, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 100398 - 100398

Опубликована: Март 1, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Unveiling AI literacy in K-12 education: a systematic literature review of empirical research DOI
Qihua Tan, Xin Tang

Interactive Learning Environments, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 17

Опубликована: Март 28, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Embracing generative AI in education: an experiential study on preservice teachers’ acceptance and attitudes DOI
Ming Gao, Huilun Zhang,

Dong Yu-qi

и другие.

Educational Studies, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 20

Опубликована: Апрель 10, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0