Fuel, Год журнала: 2025, Номер 396, С. 135361 - 135361
Опубликована: Апрель 15, 2025
Язык: Английский
Fuel, Год журнала: 2025, Номер 396, С. 135361 - 135361
Опубликована: Апрель 15, 2025
Язык: Английский
Journal of the Energy Institute, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 102006 - 102006
Опубликована: Янв. 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
2Energy, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 134941 - 134941
Опубликована: Фев. 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0Fuel Processing Technology, Год журнала: 2025, Номер 269, С. 108190 - 108190
Опубликована: Фев. 16, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0International Journal of Automotive Engineering and Technologies, Год журнала: 2025, Номер 14(1), С. 69 - 76
Опубликована: Март 25, 2025
The power produced by the combustion of fossil fuels in internal engines is transferred to powertrain, and this generated causes carbon dioxide (CO2) particulate matter emissions. Systems that do not cause CO2 other harmful emissions or less are a strong alternative. In context, methanol natural gas added engine reduce study, performance were examined using three fuel mixtures. A two-cylinder gasoline was run M20 at different rates from manifold. operated constant 3000 rpm 6 (gasoline, M20, M20+50 g gas, M20+100 M20+150 M20+200 gas), torque values (5, 10, 15 20 Nm) emission compared. When consumption compared fuel, overall cycle average 6% higher 3% M20+100, 1% M20+200, reduced fuels.
Язык: Английский
Процитировано
0Fuel, Год журнала: 2025, Номер 396, С. 135361 - 135361
Опубликована: Апрель 15, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0