Moved by Emotion and Persuaded by Reason: The Influence of Source Credibility and Travel Vlog Attributes on Tourism Destination Image DOI
Jiashu Wang, Huang An-min

Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 32

Опубликована: Апрель 14, 2025

Язык: Английский

Injecting new insights: How do review sentiment and rating inconsistency shape the helpfulness of airline reviews? DOI
Yang Liu,

Lihua Ma,

Yue Dou

и другие.

Information Processing & Management, Год журнала: 2025, Номер 62(4), С. 104088 - 104088

Опубликована: Фев. 7, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Exploring multimodal factors in online reviews: A machine learning approach to evaluating content effectiveness DOI
Yuhao Zhang,

Qianru Li,

Jinzhe Yan

и другие.

Journal of Retailing and Consumer Services, Год журнала: 2025, Номер 84, С. 104261 - 104261

Опубликована: Фев. 19, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Moved by Emotion and Persuaded by Reason: The Influence of Source Credibility and Travel Vlog Attributes on Tourism Destination Image DOI
Jiashu Wang, Huang An-min

Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 32

Опубликована: Апрель 14, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0