Journal of Retailing and Consumer Services, Год журнала: 2024, Номер 82, С. 104132 - 104132
Опубликована: Окт. 20, 2024
Язык: Английский
Journal of Retailing and Consumer Services, Год журнала: 2024, Номер 82, С. 104132 - 104132
Опубликована: Окт. 20, 2024
Язык: Английский
International Journal of Pest Management, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 21
Опубликована: Апрель 25, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0Journal of Strategic Marketing, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 19
Опубликована: Апрель 25, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0Technological Forecasting and Social Change, Год журнала: 2025, Номер 217, С. 124162 - 124162
Опубликована: Май 5, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0British Food Journal, Год журнала: 2024, Номер 126(12), С. 4396 - 4416
Опубликована: Окт. 18, 2024
Purpose We investigated consumers’ environmental, social and local beliefs their impact on attitudes, subjective norms willingness to pay for sustainable coffee in the understudied context of Thailand. Design/methodology/approach The study is based a survey 253 Thai consumers, analysed through an extended model theory planned behaviour (TPB). Findings validates TPB demographic, finding significant positive environmental coffee. More importantly, it proposes TPB, stressing central role “local beliefs” consumption Global South context. Originality/value This demonstrates importance “localness” practice Thailand, namely support economy prosperity community. expands our understanding heterogeneous meanings associated with South-East Asian
Язык: Английский
Процитировано
2Journal of Retailing and Consumer Services, Год журнала: 2024, Номер 82, С. 104084 - 104084
Опубликована: Сен. 20, 2024
Язык: Английский
Процитировано
1Journal of Retailing and Consumer Services, Год журнала: 2024, Номер 84, С. 104177 - 104177
Опубликована: Дек. 6, 2024
Язык: Английский
Процитировано
1Ecological Economics, Год журнала: 2024, Номер 226, С. 108354 - 108354
Опубликована: Сен. 4, 2024
Язык: Английский
Процитировано
0Journal of Retailing and Consumer Services, Год журнала: 2024, Номер 82, С. 104132 - 104132
Опубликована: Окт. 20, 2024
Язык: Английский
Процитировано
0