Generative artificial intelligence in sensory and consumer science DOI Creative Commons
Kosuke Motoki, Julia Low, Carlos Velasco

и другие.

Food Quality and Preference, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 105600 - 105600

Опубликована: Май 1, 2025

Язык: Английский

Navigating sentiment dynamics in social media: The role of information characteristics in promoting green consumption across multiple domains DOI
Han Huang, Kun Sun, Ruyin Long

и другие.

Environmental Impact Assessment Review, Год журнала: 2025, Номер 112, С. 107840 - 107840

Опубликована: Янв. 30, 2025

Язык: Английский

Процитировано

3

Generative AI inspiration and hotel recommendation acceptance: Does anxiety over lack of transparency matter? DOI
GuoQiong Ivanka Huang, IpKin Anthony Wong, Chen Zhang

и другие.

International Journal of Hospitality Management, Год журнала: 2025, Номер 126, С. 104112 - 104112

Опубликована: Янв. 18, 2025

Язык: Английский

Процитировано

1

Painting the healthy food items attractive: The color effects on diners’ food consumption behaviors DOI
Pearl M.C. Lin, Wai Ching Wilson Au

International Journal of Hospitality Management, Год журнала: 2025, Номер 130, С. 104277 - 104277

Опубликована: Май 10, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Generative artificial intelligence in sensory and consumer science DOI Creative Commons
Kosuke Motoki, Julia Low, Carlos Velasco

и другие.

Food Quality and Preference, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 105600 - 105600

Опубликована: Май 1, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0