The Importance of Ethnic-Racialized Identities to Becoming and Being Culturally Responsive and Equity Minded Educators DOI Creative Commons
Linda P. Juang, C. Philip Hwang

Identity, Год журнала: 2024, Номер 24(4), С. 257 - 268

Опубликована: Окт. 1, 2024

Язык: Английский

Unveiling the Unspoken Stories and Experiences of Pre-Service and In-Service Teachers About Ethnic/Racial Issues: Insights and Directions for Moving Forward DOI Creative Commons
Sevgi Bayram Özdemir, Metin Özdemir,

Layan Amouri

и другие.

Identity, Год журнала: 2024, Номер 24(4), С. 399 - 409

Опубликована: Окт. 1, 2024

Язык: Английский

Процитировано

1

The Importance of Ethnic-Racialized Identities to Becoming and Being Culturally Responsive and Equity Minded Educators DOI Creative Commons
Linda P. Juang, C. Philip Hwang

Identity, Год журнала: 2024, Номер 24(4), С. 257 - 268

Опубликована: Окт. 1, 2024

Язык: Английский

Процитировано

0