The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France DOI

Felicito Jabutay,

Andrianasolo Ravalisaona Dera Nirina,

Ambre-Elise Cetaire

и другие.

Journal of Internet Commerce, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 32

Опубликована: Март 19, 2025

Язык: Английский

Evaluating Consumers Benefits in Electronic-Commerce Using Fuzzy TOPSIS DOI Creative Commons
Rakesh Kumar, Janjhyam Venkata Naga Ramesh, Sachi Nandan Mohanty

и другие.

Results in Control and Optimization, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 100535 - 100535

Опубликована: Янв. 1, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Scrolling social media: can it trigger intentions to visit man-made tourism destinations? DOI
Nofrizal Nofrizal, Nuradli Ridzwan Shah Mohd Dali,

N Arizal

и другие.

Tourism Recreation Research, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 24

Опубликована: Янв. 30, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

The Interplay of Browsing Behaviors, Social Identity, and Benign Envy in Shaping Impulse Buying on E-Commerce Platforms: Evidence from France DOI

Felicito Jabutay,

Andrianasolo Ravalisaona Dera Nirina,

Ambre-Elise Cetaire

и другие.

Journal of Internet Commerce, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 32

Опубликована: Март 19, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0