The role of classroom silence in teacher educators’ well-being: A case study in TESOL initial teacher education DOI
Anıl Rakıcıoğlu-Söylemez

System, Год журнала: 2024, Номер 127, С. 103530 - 103530

Опубликована: Окт. 30, 2024

Язык: Английский

Emotional dynamics of advanced Chinese as a second language learners: a Q methodology study DOI

Xin Wen,

Liu Fangfang

Language Culture and Curriculum, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 21

Опубликована: Апрель 2, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

The role of classroom silence in teacher educators’ well-being: A case study in TESOL initial teacher education DOI
Anıl Rakıcıoğlu-Söylemez

System, Год журнала: 2024, Номер 127, С. 103530 - 103530

Опубликована: Окт. 30, 2024

Язык: Английский

Процитировано

0