
IEEE Access, Год журнала: 2024, Номер 12, С. 165359 - 165370
Опубликована: Янв. 1, 2024
Язык: Английский
IEEE Access, Год журнала: 2024, Номер 12, С. 165359 - 165370
Опубликована: Янв. 1, 2024
Язык: Английский
International Journal of Fuzzy Systems, Год журнала: 2025, Номер unknown
Опубликована: Фев. 19, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0International Journal of Fuzzy Systems, Год журнала: 2024, Номер unknown
Опубликована: Июнь 11, 2024
Язык: Английский
Процитировано
0International Journal of Fuzzy System Applications, Год журнала: 2024, Номер 13(1), С. 1 - 17
Опубликована: Сен. 18, 2024
Art teachers in preschool education need to possess not only high professional competence but also a commitment continuous learning enhance their comprehensive teaching abilities. The art quality evaluation programs at vocational colleges is multiple-attribute group decision-making (MAGDM). Currently, the Exponential TODIM and cross-entropy approach was employed address MAGDM. Interval-valued Pythagorean fuzzy sets (IVPFSs) serve as strategy for characterizing uncertain data during colleges. In this study, interval-valued number (IVPFN-CE-ExpTODIM) developed bring up MAGDM problems under IVPFSs. To validate proposed method, numerical study conducted on
Язык: Английский
Процитировано
0IEEE Access, Год журнала: 2024, Номер 12, С. 165359 - 165370
Опубликована: Янв. 1, 2024
Язык: Английский
Процитировано
0