Diverse perspectives on second language learning and teaching (SLA/T) research in dialogue, co‐constructing common ground: A response DOI

Scott Thornbury

Modern Language Journal, Год журнала: 2025, Номер 109(S1), С. 123 - 124

Опубликована: Янв. 1, 2025

Язык: Английский

Synergies extended DOI

Tetyana Smotrova

Modern Language Journal, Год журнала: 2025, Номер 109(S1), С. 121 - 122

Опубликована: Янв. 1, 2025

Процитировано

0

Introduction to the guest‐edited issue: Synergies in second language acquisition and teaching (SLA/T) DOI
Dwight Atkinson, Marije Michel, Amable Custodio Ribeiro

и другие.

Modern Language Journal, Год журнала: 2025, Номер 109(S1), С. 3 - 14

Опубликована: Янв. 1, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Diverse perspectives on second language learning and teaching (SLA/T) research in dialogue, co‐constructing common ground: A response DOI

Scott Thornbury

Modern Language Journal, Год журнала: 2025, Номер 109(S1), С. 123 - 124

Опубликована: Янв. 1, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0