Developing gestures in the infant classroom: from showing and giving to pointing DOI
Irene Guevara, Cintia Rodríguez, María Núñez

и другие.

European Journal of Psychology of Education, Год журнала: 2024, Номер 39(4), С. 4671 - 4702

Опубликована: Авг. 22, 2024

Язык: Английский

Emergence unleashed: An interactivist ontology for implicit versus explicit theory of mind DOI
Jedediah W. P. Allen, Hasan Deniz Baran, Yağmur Esendemir

и другие.

Phenomenology and the Cognitive Sciences, Год журнала: 2025, Номер unknown

Опубликована: Апрель 8, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Developing gestures in the infant classroom: from showing and giving to pointing DOI
Irene Guevara, Cintia Rodríguez, María Núñez

и другие.

European Journal of Psychology of Education, Год журнала: 2024, Номер 39(4), С. 4671 - 4702

Опубликована: Авг. 22, 2024

Язык: Английский

Процитировано

2