Canadian educators' post-pandemic recovery and students’ unmet needs: Who is left behind? DOI Creative Commons
Laura Sokal, Umesh Sharma,

Lesley EblieTrudel

и другие.

Teaching and Teacher Education, Год журнала: 2024, Номер 154, С. 104873 - 104873

Опубликована: Ноя. 20, 2024

Язык: Английский

Logistic regression of post-pandemic organizational commitment in teachers, principals, and educational assistants: Separate but together DOI Creative Commons
Laura Sokal, Lesley Eblie Trudel,

Keith Uzelmann

и другие.

Social Sciences & Humanities Open, Год журнала: 2024, Номер 10, С. 101198 - 101198

Опубликована: Янв. 1, 2024

Язык: Английский

Процитировано

2

Canadian educators' post-pandemic recovery and students’ unmet needs: Who is left behind? DOI Creative Commons
Laura Sokal, Umesh Sharma,

Lesley EblieTrudel

и другие.

Teaching and Teacher Education, Год журнала: 2024, Номер 154, С. 104873 - 104873

Опубликована: Ноя. 20, 2024

Язык: Английский

Процитировано

0