The impact of TPACK on teachers’ willingness to integrate generative artificial intelligence (GenAI): The moderating role of negative emotions and the buffering effects of need satisfaction DOI

Yiming Yang,

Qi Xia,

C. C. Liu

и другие.

Teaching and Teacher Education, Год журнала: 2024, Номер 154, С. 104877 - 104877

Опубликована: Ноя. 26, 2024

Язык: Английский

Teachers' AI Readiness in Chinese as a Foreign Language Education: Scale Development and Validation DOI
Nuoen Li, Yu Liang

System, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 103597 - 103597

Опубликована: Янв. 1, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Artificial intelligence professional development: a systematic review of TPACK, designs, and effects for teacher learning DOI
Selçuk Doğan, Ümran Yazıcılar Nalbantoğlu, İsmail Çelik

и другие.

Professional Development in Education, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 28

Опубликована: Янв. 24, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Online interactive resilience programme for final-year university students DOI Creative Commons

Zi-Ying Chong,

Ah Choo Koo, Hawa Rahmat

и другие.

Cogent Education, Год журнала: 2025, Номер 12(1)

Опубликована: Март 7, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Examining teachers’ competencies in generative AI-enabled higher education: scale development and validation for empirical research DOI
Sayantan Mandal,

Avantika Bakshi,

Sheriya Sareen

и другие.

SN Social Sciences, Год журнала: 2025, Номер 5(4)

Опубликована: Март 24, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

When TPACK meets artificial intelligence: Analyzing TPACK and AI-TPACK components through structural equation modelling DOI
Fatih Karataş, Bengü Aksu Ataç

Education and Information Technologies, Год журнала: 2024, Номер unknown

Опубликована: Ноя. 25, 2024

Язык: Английский

Процитировано

2

The impact of TPACK on teachers’ willingness to integrate generative artificial intelligence (GenAI): The moderating role of negative emotions and the buffering effects of need satisfaction DOI

Yiming Yang,

Qi Xia,

C. C. Liu

и другие.

Teaching and Teacher Education, Год журнала: 2024, Номер 154, С. 104877 - 104877

Опубликована: Ноя. 26, 2024

Язык: Английский

Процитировано

2