International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2024, Номер unknown
Опубликована: Дек. 1, 2024
Язык: Английский
International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2024, Номер unknown
Опубликована: Дек. 1, 2024
Язык: Английский
International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2024, Номер 75, С. 557 - 566
Опубликована: Март 30, 2024
Язык: Английский
Процитировано
26International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2025, Номер unknown
Опубликована: Янв. 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
3International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2025, Номер unknown
Опубликована: Фев. 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
2International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2025, Номер unknown
Опубликована: Фев. 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
2International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2024, Номер 71, С. 1442 - 1455
Опубликована: Май 27, 2024
Due to the increase in electric energy consumption and significant growth number of vehicles (EV) at level distribution network, new networks have started using fuels such as hydrogen improve environmental indicators same time better efficiency from excess capacity renewable resources. In this article, services that can be provided by refueling stations charging optimal performance microgrids been investigated. The model proposed paper includes a two-stage stochastic framework for scheduling resources microgrids, especially vehicle charging. model, two main goals cost minimization greenhouse gas emissions are considered. first stage, service range is determined precisely according electrical limitations systems emergency situations. Then, second problem management each microgrid will solved centrally. situation, various including output sources, smart (EV/FCV) flexible loads (FL) evaluated. final mathematical implemented multivariate integer multiple linear (MILP) GUROBI solver GAMS software. simulation results on modified IEEE 118-Bus network show positive effect presence strategies stations. Also, numerical derivation shows operating costs entire system reduced 4.77% use reduce 49.13%.
Язык: Английский
Процитировано
12International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2025, Номер unknown
Опубликована: Янв. 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
1International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2025, Номер 106, С. 454 - 470
Опубликована: Фев. 4, 2025
Язык: Английский
Процитировано
1International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2025, Номер unknown
Опубликована: Фев. 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
1International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2025, Номер 136, С. 511 - 532
Опубликована: Май 11, 2025
Язык: Английский
Процитировано
1International Journal of Hydrogen Energy, Год журнала: 2024, Номер 94, С. 580 - 599
Опубликована: Ноя. 14, 2024
Язык: Английский
Процитировано
5