Опубликована: Янв. 1, 2024
Язык: Английский
Опубликована: Янв. 1, 2024
Язык: Английский
Transportation Research Part D Transport and Environment, Год журнала: 2024, Номер 131, С. 104200 - 104200
Опубликована: Апрель 16, 2024
Язык: Английский
Процитировано
6Transportation Research Part A Policy and Practice, Год журнала: 2024, Номер 187, С. 104168 - 104168
Опубликована: Июль 13, 2024
Язык: Английский
Процитировано
5Energy Economics, Год журнала: 2024, Номер 138, С. 107852 - 107852
Опубликована: Авг. 20, 2024
Язык: Английский
Процитировано
4Research in Transportation Economics, Год журнала: 2025, Номер 110, С. 101535 - 101535
Опубликована: Март 5, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0Travel Behaviour and Society, Год журнала: 2025, Номер 40, С. 101016 - 101016
Опубликована: Март 18, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0Transport Policy, Год журнала: 2025, Номер unknown
Опубликована: Апрель 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0Sustainable Energy Technologies and Assessments, Год журнала: 2025, Номер 77, С. 104339 - 104339
Опубликована: Май 1, 2025
Язык: Английский
Процитировано
0Energy, Год журнала: 2024, Номер unknown, С. 133607 - 133607
Опубликована: Окт. 1, 2024
Язык: Английский
Процитировано
3Sustainable Cities and Society, Год журнала: 2024, Номер unknown, С. 105935 - 105935
Опубликована: Окт. 1, 2024
Язык: Английский
Процитировано
2Sustainability, Год журнала: 2024, Номер 16(6), С. 2536 - 2536
Опубликована: Март 20, 2024
The limited number of charging stations for electric vehicles (EVs) necessitates periodic charging, resulting in extended queues at as drivers await their availability. This study contributes to the existing body literature by providing estimates consumer preferences allowable waiting times stations, well furthering understanding roles explanatory variables influencing these preferences. also compares average and maximum experienced EV drivers, with acceptable time. Responses from stated preference survey Japan 2021 were analyzed using a generalized ordered logit model. results show that (a) sex, age, household income, employment status, vehicle usage frequency significantly influenced times, (b) time associated locations. Our estimation model indicated positive association convenience stores, large commercial facilities, highway locations short medium times. provide useful insights into policy implications infrastructure.
Язык: Английский
Процитировано
0