Analysis of influencing factors on teachers' AI literacy under the SOR framework: An empirical study based on PLS-SEM and fsQCA DOI
Yimin Ning,

Hanyi Zheng,

Hsin‐Kai Wu

и другие.

Education and Information Technologies, Год журнала: 2025, Номер unknown

Опубликована: Март 31, 2025

Язык: Английский

Integrating Information Security Culture and Protection Motivation to Enhance Compliance with Information Security Policies in Banking: Evidence from PLS-SEM and fsQCA DOI

Ebrahim Mohammed Alrawhani,

Awanis Romli, Mohammed A. Al‐Sharafi

и другие.

International Journal of Human-Computer Interaction, Год журнала: 2025, Номер unknown, С. 1 - 22

Опубликована: Фев. 24, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0

Analysis of influencing factors on teachers' AI literacy under the SOR framework: An empirical study based on PLS-SEM and fsQCA DOI
Yimin Ning,

Hanyi Zheng,

Hsin‐Kai Wu

и другие.

Education and Information Technologies, Год журнала: 2025, Номер unknown

Опубликована: Март 31, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0