
Revue du Rhumatisme, Год журнала: 2022, Номер 89(6), С. 616 - 621
Опубликована: Сен. 28, 2022
Revue du Rhumatisme, Год журнала: 2022, Номер 89(6), С. 616 - 621
Опубликована: Сен. 28, 2022
Medical Education, Год журнала: 2022, Номер 56(6), С. 651 - 659
Опубликована: Март 8, 2022
In light of reforms demanding increased transparency student performance assessments, this study offers an in-depth perspective how teachers develop their assessment practice. Much is known about factors that influence and different solutions claim to improve the validity reliability assessments students' clinical competency. However, little go improving practices. This aims contribute empirical findings teachers' practice may change when shared criteria for assessing competency are developed implemented.
Язык: Английский
Процитировано
3Springer eBooks, Год журнала: 2023, Номер unknown, С. 151 - 171
Опубликована: Янв. 1, 2023
Язык: Английский
Процитировано
1Revue du Rhumatisme, Год журнала: 2022, Номер 89(6), С. 616 - 621
Опубликована: Сен. 28, 2022
Процитировано
0