The role of large language models in personalized learning: a systematic review of educational impact DOI Creative Commons

Sahil Sharma,

Puneet Mittal,

Mukesh Kumar

и другие.

Discover Sustainability, Год журнала: 2025, Номер 6(1)

Опубликована: Апрель 4, 2025

Язык: Английский

Exploring the relationship between teacher and parent support and students’ noncognitive outcomes via Latent Profile Analysis DOI Creative Commons
Yahan He, Tommy Tanu Wijaya, Akhmad Habibi

и другие.

Humanities and Social Sciences Communications, Год журнала: 2025, Номер 12(1)

Опубликована: Янв. 29, 2025

Язык: Английский

Процитировано

1

The role of large language models in personalized learning: a systematic review of educational impact DOI Creative Commons

Sahil Sharma,

Puneet Mittal,

Mukesh Kumar

и другие.

Discover Sustainability, Год журнала: 2025, Номер 6(1)

Опубликована: Апрель 4, 2025

Язык: Английский

Процитировано

0